¡Hola! Utilizamos cookies propias y de terceros para analizar el uso de esta web y mejorar tu experiencia de navegación. Al continuar navegando entendemos que aceptas nuestra política de cookies.    Más información - Aceptar.
Compostela Monumental
Secciones
Buscar
Síguenos en las redes

Os Bonos Corazón de Compostela terán dúas convocatorias ao logo deste ano 2025 có obxetivo de dinamizar o comercio local

Por algún motivo no se a completado la carga del separador, pincha el botón recargar para intentarlo de nuevo.

Recargar

Maria Rozas, Concelleira responsable do Departamento de Comercio, fixo pública esta nova que pretende dinamizar as ventas durante todo o mes de Maio.

Santiago. 1/4/2025

O departamento de Comercio do Concello de Santiago de Compostela confirmou que este ano se levarán a cabo dúas campañas do programa Bonos Corazón, sendo a primeira delas no mes de maio e a segunda en outubro. A concelleira de Dereitos e Servizos Sociais, Promoción Económica e Xuventude, María Rozas, destacou que esta decisión responde á demanda do sector comercial, co obxectivo de incentivar as compras nas dúbas etapas do ano nas que tradicionalmente se rexistra unha baixada nas vendas.
A Xunta de Goberno aprobou hoxe a convocatoria do procedemento de concorrencia para seleccionar a entidade colaboradora que se encargará da entrega e distribución das axudas do programa de dinamización e incentivación do consumo no comercio e na hostalaría local a través dos Bonos Corazón Compostela 2025. Esta iniciativa contará cun orzamento total de 600.000 euros, que se distribuirá en dúbas fases: a primeira a comezos de maio e a segunda en outubro.
Na edición de 2024, os Bonos Corazón contaron cun orzamento de 450.000 euros e lograron mobilizar un volume de vendas de case 1,5 millóns de euros. Ademais, participaron na campaña un total de 552 establecementos adheridos, e distribuíronse 22.500 bonos, que foron adquiridos por 8.780 persoas.
A concelleira María Rozas salientou que os Bonos Corazón están a cumprir o seu obxectivo de dinamizar os negocios locais e atraer nova clientela. “Cumpren o seu obxectivo de dinamizar os negocios locais e dar a coñecer, diante de nova clientela, a calidade do noso tecido comercial de proximidade fronte á auxe das compras online e das grandes superficies”, comentou.

  COMPARTIR:

Contenidos relacionados
Por algún motivo no se a completado la carga del carrusel, pincha el botón recargar para intentarlo de nuevo.

Recargar